Noticia seleccionada

XXXI Asemblea xeral da AFG

11 de maio de 2017

A Asociación Forestal de Galicia, celebrará a súa XXXI Asemblea xeral e máis as eleccións para elixir a súa Xunta de Goberno o vindeiro 10 de xuño no Parador de Monforte de Lemos.

Coincidindo con esta data vai ter lugar un Coloquio sobre o porvir do eucalipto en Galicia, no que se debaterá entre outros temas, sobre o incremento do eucalipto nitens, a oferta e a demanda da madeira de eucalipto, a evolución dos prezos, a riqueza e o emprego asociado ao eucalipto, a percepción social dos montes de eucalipto, a paisaxe, os usos actuais e futuros da madeira de eucalipto, a súa sanidade e o regulamento que está elaborando a Xunta de Galicia sobre a súa plantación, serán varios dos temas que se abordarán o día 10 de xuño en Monforte.

O Coloquio estará moderado polo catedrático de Produción Vexetal da Universidade de Santiago de Compostela, Roque Rodríguez Soalleiro que fará unha presentación sobre a situación actual do eucalipto en Galicia.

Programa do Coloquio.

Os actos con motivo da XXXI Asemblea xeral rematarán o domingo 11 de xuño cunha excursión forestal pola Ribeira Sacra.

Direccións web relacionadas:

Búsqueda de noticias
Búsqueda no arquivo de noticias: